Var är mina ikoner??

Klickade på att uppdatera och ett tu tre satte datorn igång med att ta hem Interner Explore 7. Jo men det är ok, tänkte jag. Men oj så annorlunda denna versionen ser ut i jämförelse med webbläsaren jag hade tidgare. Förvisso var det också en IE men jag har inte en aning om vilken version. Men den fungerade bra.

Nu gäller det att lite snabbt och lätt ta reda på denna funkar. För det första så var har min Meny-rad allra överst tagit vägen. Jag har letat men inte hittat den ännu. För det andra var är alla de stora fina ikonerna som jag visste vad de betyde och vad som hände om jag tryckte på dem.

Det nya nu är tydligen att vi ska surfa med ”Flikar”. Jo du läste rätt, med flikar. Jag lär mig nog skulle jag tro, frågan är bara hur lång tid det tar. Men det kan också visa sig att denna webbläsaren är så mycket bättre och då är det bra.

Nej, nu ska jag ta mig en snårig promenad genom denna nya läsaren och försöka lära mig hur allt om den.

1 kommentar

Filed under Allmänt, Datorer, Internet

One response to “Var är mina ikoner??

  1. Syster Yster

    Hej, jag har haft IE 7 ett bra tag nu och triv alldeles utmärkt bra med den!
    Att kunna ha flera webbsidor öppna samtidigt i de olika flikarna och kunna klippa och klistra mellan sidorna är jättebra. Sedan skande jag också ikonerna och jag har inte letat upp dem heller. Så om du hittar dem så får du gärna berätta 🙂
    Ha en skön dag vi har strålande sol och snö här nere i söder!

Kommentera

