Alla prylarna var med!

Igår fick vi äntligen våra beställda prylar från det stora småländska varuhuset som finns över nästan hela jordklotet. Det tog några timmar för att montera stolar och skrivbord men till slut var allt monterat och det såg nästan precis likadant ut som jag sett det i huvudet. Nu återstår ”bara” att montera någon form av hyllor också.

Svägerskan föreslog att vi skulle montera köksöverskåp som förvaring/hyllor, på den väggen ovanför skrivbordsväggen. Det tycker jag låter som en bra ideé men jag vill nog ändå ha några öppna hyllplan. För att lägga/ställa lite korgar med mera. Fast visst det är bara dammsamlare.

Stolarna var inte för enkla att montera med tillslut var även de monterade. Däremot var hurtsarna redan monterade, det var bara hjulen som skulle skruvas fast.

Det gick så bra med monterandet att vi glömde äta igår. Det var inte förrän vid halv nio-tiden på kvällen när jag insåg att klockan redan var så mycket, då kände jag att min mage ville ha lite föda. Dock blev det bara några mackor, vem har ork och lust att ställa sig att lägga fiskpinnar så sent på kvällen.

Idag var första gången jag var på vattenträning med mitt skadade knä. Det var skönt, men på slutet gjorde det inte gott i knäet utan snarare tvärtom. Men så skönt det var att ligga och guppa runt i det varma vattnet. Hela jag mådde bättre!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

