Återigen djurägare

Nu har även jag adopterat ett litet djur. Förvisso ”bara” här i cyberrymden, men jag skulle tro att det räcker för min del. Klicka här om du vill klappa Anki, mitt nya djur. OBS!!! Mata henne dock inte. Då vill hon bara ha mera av alla och kan nafsa i fickor och så.

Och så lite hjärngymping också, det vill säga det är dags att pussla lite. Här är länken till hjärnaktiviteterna.

jigsaw.jpg

Har idag även hunnit boka hotell till nästa helg i den stora staden i de södra delarna av vårt land. Samt bokat nedresan också, denna gången ska det gå på räls. Hoppas bara att de nu kan hålla tiderna också.

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Djur, Hjärngympa

2 responses to “Återigen djurägare

  1. Godmiddag Akson..tilltufsad Filifjonka med sönderriven ficka tittar in efter att ha hälsat på Anki. Hade bullar med mig blev av med dem allihop och halva fickan hm..fnissar jaha pusslet lade jag klock 0615 i morse.Är så ilsk för jag kan inte bädda in adoptionslänken på min blog ser inte klokt ut, Har vänt upp o ner o ut o in på den och donat och bytt tecken men fick ge upp. Blogga gratis är upplagd lite annorlunda,Jaha så det skall bli till att besöka ”skrattmåsarnas land” hmm nu får man halva bloggen på sig antagligen well hoppas det blir trevligt.

  2. Nja om det är ”skrattmåsarnas land” eller inte vet jag inte. Men jag tycker det är skönt att åka ner ibland. Kommer från den skånska Rivieran och trivs där.

Kommentera

