Går INTE att ladda upp bilder!!

I natt har den yngre brodern sovit över och även vi var ute på en promenad. Men det promenaden gjorde vi på förmiddagen och tittade på alla vitsippor och blåsippor i kullen invid huset. Hela kullen är vi och blå av dessa små vårblommor. Vackert och fint.

Jag tog många bilder både på de små och de vita. Dessa två är de jag fastnade för.

 Och så slog fredag den trettonde till. När jag försökte att ladda upp min bilder så gick givetvis inte det. Nu har jag försökt ett antal gånger, men jag får samma svar hela tiden. Att det inte går att lägga upp mina bilder. Nu blir jag riktigt sur på dem.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Bilder, Dagens Foto, Foto

Kommentera

