Nytt soffbord?

Idag är en vacker dag som tydligen också ska bli en varm dag, om man får tro på vad meterologerna säger. Redan nu är det tretton grader varmt ute och kvicksilvret verkar stiga. Att solen skiner går det inte att ta miste på. Förhoppningsvis gör det så hela dagen. Jag ser framemot varm och skön solnedgång.

När vi satt och åt frukost i morse hörde vi en massa prat på gården, då kom jag på att det är gårdstädning i bostadsrättföreningen idag. Det är många grannar som är ute och klipper buskar, räfsar kvistar och löv och en massa annat så att det ska bli fint i vårat område. Jag borde kanske varit med, men säger bara – pollen.

Vi ska åka och titta på en bil idag. Jo jo, vi har köpte en annan bil, men min jobbil borde bytas snart. Jag satt i sängen och susade runt på nätet och kollade bilar igår kväll då hittade jag en blå stolt liten Jazz. Jag tänkte direkt, hoppas att den är skön att köra och att jag kan få ett bra pris på min bil så jag slipper sälja min bil privat.

Så var det frågan om soffbord som vi stött och blött. Nu har vi kommit fram till att vi ska ha ett soffbord. Även detta ska vi titta på idag, vem vet om vi köper ett också. Jag har kollat vad som finns i de olika möbelaffärerna och till och med hittat ett bord som vi båda gillar. Hoppas nu bara att det också ser ut samma sätt som de visat bilden på sin webbsida.

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende

2 responses to “Nytt soffbord?

  1. Snäääälla! Lägg ut en bild?
    *nyfiken*

  2. Nu ligger det en bild på soffbordet i inlägget ”Shop until you drop”. Titta och njut.

Kommentera

