Även jag har blivit taggad

Så har även jag blivit taggad, det var Pruddelutt som kom på den ljusa ideén. Men inte har jag några egenheter var min första tanke, frågade sambon men fick något konstigt till svar om upptagen och att alla hade egenheter.

Här är reglerna (knyckta direkt från en taggad kamrat)
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir “tagna” ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn!!

Mina egenheter!

  1. Jag är helt galen i de Olympiska spelen, om jag kan tar jag semester för att följa dem.
  2. Jag knäpper med tårna när jag funderar.
  3. Jag älskar att köra bil fort, mycket fort och spela musik högt samtidigt.
  4. Jag har tävlat mot Peter Eriksson i hästhoppning.
  5. Jag är högerhänt då jag skriver, men skjuter pistol, k-pist och bågskytte som  en vänsternskytt.
  6. Jag har sprungit Stockholm Marathon.

De jag utmanar är, inte lätt detta eftersom de flesta verkar redan vara tagna. Jag bryter mot reglerna vad gäller att utmana och säger istället att den som känner sig manad att bli taggad väljer själv att blir taggad. Skriv en kommentar om du känner dig manad så jag kan få läsa om dina små underliga och/eller egendomliga saker om dig.

2 kommentarer

Filed under Allmänt

2 responses to “Även jag har blivit taggad

  1. Knäpper med tårna???? Hur i hela friden bär du dig åt med det? Eller har du varit gummimänniska i ett tidigare liv? 🙂

  2. Knäppa med tårna är en egenhet som jag och min bror gör just när vi tänker. Svårt att förklara hur men det är inget svårt att göra, tycker vi.
    Jo, kanske jag var gummimänniska i något tidigare liv.

Kommentera

