Jobbigt värre!

Nu är allting jobbigt, jobbigt. Efter ett möte i morse med mina chefer var jag helt förstörd då jag kom hem, tårarna ville bara inte sluta att rinna. Det var så illa att sambon tillslut ringde en av mina chefer och meddelade dem att jag stannade hemma resten av veckan.

Bara det är jobbigt eftersom jag vill jobba. Just nu har jag världens å-gren för att jag är hemma. Rent mentalt orkar jag helt enkelt inte jobba.

Men nog om det här. Jag kan bara säga att livet känns mycket jobbigt just nu. Det är mycket som cirkulerar i mitt huvud just nu och många tankar och funderingar. Förhoppningsvis kommer det något gott ur det hela. Det hoppas jag verkligen annars vet jag inte vad jag ska göra.

Förresten visste ni det att man kan få ont i huvudet av att gråta.

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Jobbet

5 responses to “Jobbigt värre!

  1. Men ojojoj, det lät inget vidare! Låter som en klok idé att vara hemma och landa i det som hänt och få lite distans till det. Så kanske du får energi att göra något åt det som inte funkar. Och man får jätteont i huvudet av att gråta – det vet jag!! Kram!

  2. Nej, det lät verkligen inte bra alls. Så ledsen ska man inte behöva bli efter ett samtal med sina chefer. Visst kan man få ont i huvudet av att gråta. Det har hänt mig.
    Kram och ha en bra kväll!

  3. curlingmormor

    Du gör alldeles rätt i att stanna hemma några dagar och samla krafter. Det där känns inte alls bra.
    Huvudvärken kommer som ett brev på posten när man har varit upprörd och ledsen, så ta nu och vila dig och sköt om dig!!!!
    Tröstekramizzzzzar

  4. Varför ska chefer behöva bete sig som arslen?…..Men alla ”storheter” genom tiderna har varit tyranner, om det nu kan vara någon tröst? Sköt om dig själv och samla nya krafter. kram

  5. Tack alla! Era ord värmer.

    Det går på högvarv med tankar och funderingar. Vad gick fel, vem sa vad, varför gick det som det gick med mera. Något gott måste det komma ur detta.

Kommentera

