Innesittarsemester med många böcker

Nu har det visst går galenskap i mitt bloggande. Efter att jag skrivet ett inlägg och tryckt på att Publicera, så blir jag utloggad 😦 Märkligt har inte hänt mig tidigare.

Men envis som jag är skriver jag ett nytt inlägg men lite bitska kommentaren om att bli utslängd med mera. Denna gången tar strömen slut till den bärbara Macen. Gissa om jag blev förvånad men också fundersam. Jag tolkade det som om det kanske inte var meningen att jag skulle blogga idag eller? Det är kanske fler som råkat ut för samma sak? Eller var det bara jag som då inte, nog, jo, kanske skulle blogga idag.

Vad jag skrev om första gången är om allt regnande. Ibland undrar jag hur mycket regn det överhuvudtaget kan komma på en och samma dag.

Här har idag varit en mitt emellan dag med lite regn men mera moln, sedan lite regn. Till och med solen vågade sig fram idag.

I morgon styr vi bilen söderut mot Skåne. Ska bli skönt att komma iväg och lämna allt med lägenhetsbyte med mera bakom oss. Om det nu skull regna hela tiden så får jag kanske läst alla fyra böckerna jag tar med mig. Det kan vara riktigt trevligt att tillbringa dagarna med att läsa, antingen i sängen eller sittandes i gungstolen.

Återkommer om några dagar då vi installerat oss på sydligare ort.
Tills dess önskar jag alla en fortsatt trevlig sommar!

Glömde en sak! Mäklaren var här idag och jag blev häpen över ingångspriset på lägenheten. Sista helgen i juli är troligtvis den första visningen.

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Böcker, Boende, Väder

5 responses to “Innesittarsemester med många böcker

  1. curlingmormor

    Ha det så trevligt i Skåne och tummen upp för att det skall bli fint väder därnere. Sen hoppas jag att du har med dig fyra intressanta och underhållande böcker!!!!!!
    Kramizzzzz

  2. Välkommen till mitt landskap!
    Kram

  3. Hoppas ni får en bra semester! Det är alla människor värda. Läs och må gott, kram

  4. Miss Terious

    Ha det gott, skönt att alla bestyr är över.
    Kram 🙂

  5. Ha en riktigt skön semester! 🙂 Kram

Kommentera

