Stora fjärilar i magen!

Nu rullar det på! Mäklaren ringde för en knapp timme sedan och de är i full gång med budgivning av lägenheten. Då han ringde hade prisetlappen på lägenheten ökat med nästan tvåhundratusen. Gissa om jag fick fjärilar i magen.

Vi slet både lördagen och söndagen för att få det snyggt och inbjudande. Jag skulle tro att vi lyckades relativt bra med tanke på hur de bjuder just nu. För min del får de gärna fortsätta bjuda och höja prislappen ytterligare några hundratusen. Fast sedan ska mäklaren ha sina procent och staten ska ha sina eftersom jag gör en ordentlig vinst på lägenheten. Så vi får se hur mycket som blir över till att investera samt att köpa nya saker till nya lägenheten.

Idag är det en dag för avkoppling. Sova hur länge som helst eftersom vi inte ska upp och städa eller göra något annat fysiskt krävande. Vid femtontiden ska vi till mäklaren och lämna ett papper på skrivet och sedan hem till bror med familj för att fika och prata bort några timmar.

Ska verkligen bli spännande och höra vilket pris de slutar på idag samt om det är någon som står som slutlig vinnare eller om budgivningen fortsätter imorgon.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende

4 responses to “Stora fjärilar i magen!

  1. Morrn Akson på tisdagen.
    Jaha det var det jag trodde att det skulle gå så,,grattis grattis nu kommer ni på grön kvist fniss

  2. Åh vad spännande! Förstår att det fladdrar för fullt 🙂

  3. curlingmormor

    En härlig spänning förstår jag!!!!! Kramizzzz

Kommentera

