Idag är det dagen D

Vi har precis försökt äta frukost eller i varjefall jag. Det var inte lätt att få ner den vanliga frukosten dock fick jag i mig lite men framåt dagen kommer jag säkert att få lida för att det inte gick ner mer.

Just nu sitter jag och väntar på att flyttsnubbarna ska komma och jag kan ställa alla frågorna jag har till dem. Det är mest om hur vissa saker ska packas eller rättare sagt hur de vill att de ska packas.

Vid strax innan 01.00 släckte vi lampan och somnade för en sista gången i denna lägenheten. Jag vaknade knappt en timme innan klockan ringde. Jag försökte vara så tyst som möjligt men det hjälpte inte så mycket utan sambon vaknade.

Håll nu tummarna för oss att allt går bra! Jag återkommer så snart bredbandet är installerat.

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Flytta

3 responses to “Idag är det dagen D

  1. curlingmormor

    Nu är stunden kommen och det låter spännande tycker jag. Ta det nu varligt och tänk på hur du ska lyfta och lyft inte för tungt!!! Woops!!! Nu blev det ett litet förmaningstal, men det bjuder jag på.
    Ha en riktigt riktigt bra dag!!!
    Kramizzz

  2. Det är klart att det går bra! Det måste det bara. Syns när det är klart, kram

  3. Klart att det går bra! Ska bli spännande med en rapport från dig senare!
    Kram och Lycka till med allt nu!

Kommentera

