Ännu en dag

…har nu passerat. Inte för att det hänt så mycket idag, precis. Varit på förrådet och hämtat ut min favoritjacka, kameraryggsäcken samt två stativ. Ringt och pratat med mitt fack om hur de kan hjälpa mig på torsdag, då jag ska träffa mina arbetsgivare igen samt rehabiliteringsteamet och lite annat folk kommer också att vara med. Dock var det så att facket skulle ha ett stort möte inne i stan och kunde troligtvis inte vara med men tid ska bokas för att träffas längre fram.

Ringde även flyttbolaget idag, talade om för dem att de kunde komma och hämta flyttkartongerna så snart som möjligt. Detta kunde de göra redan idag, så vi bar ut alla tomma kartonger snyggt ihopvikna och ställde dem i trappen. Då vi tittade ut för någon timme sedan var de redan bort. Skönt!

På fredag går bilen ner till Skåne för ett snabbesök. Först ner till vår sköna lägenhet vid havet. Tyvärr ska det stamrenoveras nästa vecka så efter besök på sjukhuset lite längre söderut styr vi nosen hem till mina föräldrar för övernattning och hemresa redan på tisdagen.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende, Flytta, Jobbet, Resor

4 responses to “Ännu en dag

  1. Välkomna söderöver! Hoppas den ganska kalla vinden har lagt sig då så att ni får några sköna dagar. Just nu är här verkligen höst!
    Kram!

  2. curlingmormor

    Härligt med den varma jackan, den åker på här idag också, fast i solen är det ju så varmt men då får väl blixtlåset åka upp. Lite svårt att hitta rätt klädsel nu tycker jag. Ni ser ut att få en riktigt härlig helg, hoppas också att ni får ha vädret med er, solen alltså hi hi.
    Kramizzzz

  3. Jaha ja, nu ska ni ut och fara igen 🙂 Ta´t lugnt i trafiken och hoppas ni har vädret med er, kram

  4. Låter härligt med en liten tur till Skåne!

Kommentera

