En stor dag idag!

Så var det då dagen D för möte med arbetsgivare, läkare, sjukgymnast, psykolog, mina fackliga och så givetvis min älskade sambon ska vara med på detta möte. Vad mötet ska gå ut på är att ta reda på om jag kan återgå till min ordinarie tjänst med de arbetsgivarna som finns. Svaret på dessa två frågor vet alla, det är att jag kan inte återgå till min ordinarier tjänst utan det måste vara något annat, samt att jag inte kommer att klara av – mentalt, psykiskt – att återfå samma ledning eftersom de talade om för mig vad de tyckte den fjärde juni.

Personligen hoppas jag att detta mötet i eftermiddag klockan 14.00 ska bli en nystart för mig att återskapa min identitet på arbetsmarknaden igen, den lyckades de plocka av mig på mötet i juni. Samt att vi kommer fram till en lösning som är möjlig för mig.

Jag har och är nervös och stressad för detta mötet. Under den tiden som gått sedan juni-mötet har jag inte pratat med ledningen och de har inte heller hört av sig. Just att träffa dem igen är det som är mest jobbigt. Samt vad det kommer att bli av alltihopa.

Samtidigt ska en av de stationära datorerna följa med för att träffa farbror doktorn. Datorn har uppfört sig märkligt ett tag nu, seg och dött ett par gånger under tiden jag har jobbat med något. Det är lite jobbigt att inte ha en dator som man kan lita på. Så den ska följa med för att bland annat uppdateras och lite annat som de är skickliga på där jag lämnar in den.

Som tur är finns det några bärbara datorer som går att använda. Tänkte bland annat att jag skulle uppdatera min iPod som innehåller bara ljudböcker. Nu återstår det bara två böcker jag inte lyssnat på och jag känner inte för att lyssna på dem ännu. Nu vill jag lyssna på Tyskungen av Läckberg och en bok som jag glömde att avbeställa som heter ”Molnfri bombnatt” av Vibeke Olsson. Den verkar mycket bra!

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Böcker, Jobbet, Sjukvård

3 responses to “En stor dag idag!

  1. Jag önskar dig lycka till på mötet idag. Självklart ska du inte återgå till din gamla tjänst. Det verkar ju vara rena snuren! Skönt att du har din sambo med dig så kan ni två stå på er tillsammans!
    Kram!

  2. Hoppas att mötet gick bra! Jag vet ungefär hur du har känt dig innan…

  3. curlingmormor

    Hoppas verkligen att mötet gick bra för dig och att ni har kommit fram till en vettig lösning.
    Styrkekramar!!!!!!

Kommentera

