Helgen börjar närma sig sitt slut…

… och våran gäst ska med tåget. Om ungefär en timme är det dags att ta bilen och köra honom ner till centralen för att lämna av honom för hans hemresa till hans hemstad på andra sidan av landet.

Gårdagen som var tänkt att lägga till att spela en massa spel blev inte en massa spelande. När vi kom hem efter vårat sköna besök ute i naturen var alla trötta och ja, alla somnade utom jag. Jag vilade dock skönt en timme ungefär.

Efter vilan var vi nog alla lite hungriga i magen. Sambon lagade lasagen och det smakade mumma. Därefter fick vår gäst välja spel och det blev Globetroter TP. Ett TP med frågor om våra världsdelar. Vilket innebär att det är ganska svårt. Ändå lyckades jag svara rätt på tre plopp-frågor och kom därmed på andra plats. Detta är ett spel som tar ganska lång tid varför vi redan från början bestämde att vi bara skulle spela en och en halv timme.

Idag tog vi sovmorgon vilket innebar att vi tog en långfrukost. Dock var klockan så pass mycket att vi inte hann spela något spel idag. Därför har vi idag tittat på mina bilder från gårdagens utflykt, samt bilderna från tordags men också bilderna från Hindertimmen. Vår gäst K fick även ses våra senaste bilder från Skåne. Detta gjorde att jag hittade en skön bild från vårt sista besök i Skåne till min fotosida.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilder, Datorer, Foto

4 responses to “Helgen börjar närma sig sitt slut…

  1. Världsdelar är jag dålig på.

  2. Det spelet har vi också! Kul men ganska svårt tycker jag!
    Ha en fortsatt bra söndag!
    Kram

  3. Ni har haft en trevlig helg mao! Ha en bra måndag, kram

  4. Ugh!!! Jag förlorar alltid i TP…

Kommentera

