Den nya Gilette-fabriken har flyttat in

Undrar vem det var som tillät att det skulle byggas en större rakbladsfabrik i min hals. Eller om det är den rakhyveln som man ser mest i reklamen som flyttat in sin tillverkning i halsen min. Ont gör det i varje fall och inte är det särskilt kul heller.

Kollade förresten febern innan och jo, jag hade feber. Inte så mycket men ändock. Så nu är frågan om jag är sjukare än jag tror att jag är eller om jag inte är så sjuk??

Tro inte att jag hann med att göra några muffins idag. Det hade jag ingen ork över till att göra. Inte har jag orkar göra så mycket idag merän stönat hur mycket feber jag har samt hur ont i halsen jag har. Så nu hoppas jag att jag får sova en lång skön natt med mycket sömn och bara en massa avkoppling så att allt vad förkylning/influensa/ont/feber med mera, med mera försvinner under natten.

1 kommentar

Filed under Allmänt, Mat, Sjukvård

One response to “Den nya Gilette-fabriken har flyttat in

  1. Åh, din stackare! Halsont och feber är inte rätt tillstånd att befinna sig i när man ska baka muffins. Bädda ner dig, koppla av och krya på dig så mycket i stället! Elvispen finns säkert kvar!
    Kram!

Kommentera

