Idag blir det tyst

Idag ska jag nog vara väldigt tyst. Detta mestadels för att just Gilette-fabriken flyttat sin tillverkning till min hals. Har just nu druckit en stor mugg varmt hett te med honung i för att lindra den värsta smärtan i halsen. Men det gör ont ändå.

Vaknade vid strax efter fem i natt och var genomsvettig. Jag var uppe en runda men kunde konstatera att jag fortfarande var ruskigt trött. Jag la mig igen med lurarna på och fortsatte lyssnandet av ljudboken. Jag hade hoppats att jag skulle somna men inte gjorde jag det.

Vid halv sju var det jag som gick upp och fixade mig lite svalka för halsen. Frågan är hur mycket det hjälpte.
Nu ska jag ta mig en smörgås och lite febernedsättande och inta ryggläge igen.

1 kommentar

Filed under Allmänt

One response to “Idag blir det tyst

  1. curlingmormor

    Nu får du verkligen rå om dig i dag, dricka varmt och vila så att du blir piggare. Det är ingen höjdare att ha ont i halsen, fy sjutton!!!!
    Krya på dig vännen!!!!
    Kramizzzz

Kommentera

