Idag mår jag lite bättre…

…misstänker att äntligen har antibiotikan börjat göra verkan.

Igår kom vi hem sent eftersom vi var och tittade på musikalen Singin in the Rain med bror och svägerskan, det var vår 40-års present till svägerskan. På eftermiddagen var jag mycket osäker om hur det skulle gå med mitt deltagande på kvällen. Men det gick hur bra som helst.  

Musikalen var verkligen underhållande och medryckande. Tänkte skriva mer om Singin in the Rain när jag smält alla intryck.

I natt var första natten sedan i tisdagsnatt som det känns som om jag sovit mer eller mindre hela natten. Tydligen har jag snarkat så att taket höll på att lyfta, vilket jag givetvis bestrider eftersom jag inte snarkar. När jag vaknade till liv fram emot tolvtiden idag kände jag mig ganska pigg. Gissa om det kändes skönt och gör fortfarande. Även om jag har ont i halsen så att det inte går att ta miste på att rakbladfarbriken finns kvar där för fortsatt tillverkning. Mår jag helt enkelt bättre. Feber har jag kanske lite men just nu bryr jag mig inte så mycket om vilket eftersom jag mår bättre.

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Musik

2 responses to “Idag mår jag lite bättre…

  1. Så skönt att du kunde följa med på kvällen! Det hade ju inte blivit samma sak annars. Samtidigt får man ju känna hur man mår. Bara jag får lite feber så värker hela kroppen alldeles förfärligt och då hade jag inte orkat hänga med!
    Trevlig lördagskväll!
    Kram!

  2. curlingmormor

    Vilken tur att du kunde hänga med. När man får feber så är det lite extra kämpigt tycker jag, har sällan feber och har i normala fall väldans låg temp.
    Kramizzzzz

Kommentera

