Nu är jag trött på grått

Idag undrar jag varför jag gick upp överhuvudtaget. Det har varit grått och åter grått. Bara trist och tråkigt. Grått är den färgen som varit den vanligaste färgen denna grå och trista novembermånad.

Nu hoppas jag att det blir lite bättre väder imorgon. En lite gnutta sol och jag blir glad. Har försökt se vad det ska bli för väder nästa vecka då vi befinner oss nere i den stora staden med bron till kontinenten. Vad jag kan se ska det bli kanonväder men jag vet inte vad jag ska tro längre.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Resor, Väder

4 responses to “Nu är jag trött på grått

  1. Vilken otur! Hos oss tittade solen fram vid ettiden och behagade lysa hela eftermiddagen. Tveksamt inför morgondagen tror jag. Delade meningar i alla fall…
    Ha en ljus kväll i alla fall!

  2. curlingmormor

    Vi har haft kanonväder hela dagen fram tills nu ikväll, det har börjat blåsa något så otroligt!!!!
    Kramizzzzzz

  3. Här ligger det lite vitt nu.
    Det blev betydligt ljusare även om inte solen skiner idag. (det gjorde den igår)
    Kram 🙂

  4. Hej på dig Ja grå grå grå det är Småland i ett nötskal med och fuktigt typiskt höstnovemberväder. Man blir så nerkörd i kängorna så huga, Vi får försöka nedkalla bättre väder till morgon måndag då Har min son och sonhustru i den stora staden såg att de satt upp en tjusig gran på stora torget där, kollade deras webbkamera man ser så bra däri. Ha det bra idag du får tända ljus o mysa lite inne kura skymning ungefär

Kommentera

