De gillade min bild!

Så var det redan torsdag i denna veckan. Dagen då allting ska hända. Just nu tar vi båda en paus för att orka med resten av dagen. Packat har vi redan börjat göra. Det går långsamt eftersom vi låg och pratade till nästan ett i natt.

Tidigare på kvällen var vi på fotoklubben och tävlade åter igen i fotograferings eller rättare sagt vad man gillar för tillfället. Jag hade med mig två bilder och de gillade den ena bilden så mycket så att jag fick flest röster och vann. Visst var jag ganska snopen men ändå tyckte jag att min bild var bäst av de åtta bilderna som deltog. Min färgbild gick inte hem, tyvärr.

Min vinnarbild hittar du här. Och bilden de inte gillade så mycket var bilden som jag fick då jag rusade upp till Ales stenar.

Nej nu är det återigen dags att ta tag i sakerna så att vi kommer iväg någongång. Vi ska bara några mil norrut för att sova över hos mina föräldrar sedan imorgon på förmiddagen efter förhoppningsvis en natts skön sömn.

Återkommer på fredag eller till helgen då vi kommit iordning, igen.
Önskar ALLA en trevlig första Advent!

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilar, Bilder, Dagens Foto, Foto

7 responses to “De gillade min bild!

  1. Grattis till vinsten! Så de gillade inte bilden från Ales stenar… Hmm
    Kram!

  2. curlingmormor

    Grattis grattis!!!! Var inne och kikade på den vinnande bilden, det är så fint med svartvitt tycker jag!!!!
    Kör försiktigt när ni ska ut på vägarna!!!
    Kramizzzz

  3. Tankspridd

    Grattis!
    Personligen föredrar jag bilden på Ales, riktigt snygg…
    Jag tog en bild för en massa år sedna på en stendös vid sen solnedgång. I dösen hade jag placerat en lös blixt. Jag är fortfarande säker på att den skulle blivit bra, men jag fick inte tekniken att fungera ordentligt inan det blev för sent.

  4. sagolikt

    Båda bilder är väldigt fina…

    Grattis till vinsten!

  5. Tack vännen för önskningen kollar om du kommit hem ordentligt senare under dagen! Hoppas ni tar det försiktigt i trafiken du skal hem och julpynta och sist men inte minst grattis till att de gillade din bild

  6. Grattis!!!
    Jag håller nog med Tankspridd om samma. Jag gillade också verkligen bilden från Ale stenar, men jag har också hört att de där fototävlingarna inte brukar går ut på att ta bästa solnedgångsbilden – så så blev det – ju … 😉

  7. Tittar in och önskar trevlig första advent!
    Kram!

Kommentera

