Äntligen kunde jag sova!

YES!!! Vilken underbar natt! Denna underbara natt har jag äntligen sovit. Tänk att inte kunna somna och sedan vakna konstant av ingenting efter en eller flera sådana mornar är man inte för pigg eller glad. Men efter lite exprimenterande fram och tillbaka har jag äntligen kunnat sova en natt.

Nu hoppas jag att detta håller i sig och jag sover lika bra eller till och med bättre flertalet av nätter. Jag var helt beredd att åka till dyra sängaffären och köpa nya sängar igår. Nu verkar det som om det inte behövs. Tillägas kan att även sambon har sovit bra.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende

4 responses to “Äntligen kunde jag sova!

  1. Vad skönt att du fått sova, utan sömn kan man faktiskt bli galen!! Idag strålar solen här och rimfrosten ligger så vackert, här skulle du kunna hitta många vackra motiv till din kamera. Många kramar!

  2. Toppen! Sömnen är faktiskt A och O! Själv sov jag som en stock och lär tydligen dragit timmerstockar med…

  3. curlingmormor

    Grattis till sömnen och hoppas att den håller i sig även inatt!!!! Själv sover jag som en klubbad oxe när jag väl har somnat!!!
    Kramizzzz

  4. sagolikt

    Vad skönt! Man blir helt utmattad utan att sova!

    Ha en fin 3:e advent!

Kommentera

