Irriterad och arg!

Fortfarande inga program. Jag undrar verkligen vad som hänt och varför jag inte får dem. Förvisso var vi inte hemma igår kväll. Men det skulle väl inte vara några problem för företaget som ska leverera att ordna det på något sätt.

Jag ska ta och slå företaget där jag köpte programen en signal idag igen. Förvisso är det väl ungefär samma långa väntetid som igår. Men vad gör det. Idag fixar jag lite kaffe att dricka under väntetiden och så kan jag titta på Tour de ski på TV’n samtidigt.

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Datorprogram, Film och TV, Sport

7 responses to “Irriterad och arg!

  1. Neny

    Sånt som är lovat att komma… är dåligt att det inte kommer. Leveranstider ska hållas, för nöjda kunders skull. God fortsättning.

  2. Jag ska få besked i eftermiddag utlovade företaget där jag köpt programen.

  3. Ajaj då inte kommit ännu..ja kaffe och telefon på dem IGEN ..ibland är det riktigt retsamt,Men det kanske kommer senare under dagen håller tummarna

  4. Usch så irriterande! Hoppas att du har fått ett bra besked nu.

  5. Inga bra besked! Har jag tur kommer det kanske nästa vecka. *morrrr*

  6. curlingmormor

    Nu tycker jag att de får skärpa sig!!!!!!! Verkar som om jag får fortsätta att hålla tummarna!!!
    Kramizzzz

  7. Filifjonkan ser ditt morr…nästa vecka…morrar med dig så det hörs ända till butiken..inte roligt sådant alls. Tur det är en trevlig helg nu då annars så kunde det blivit riktigt farligt för affären..skall se om du lagt ut några fler bilder igen ha det bra du med nu

Kommentera

