Snart fullt i hyllan

Idag har det sorterats och rensats ut en massa saker. Inte vill vi sätta upp osorterade kartonger på vår nya fina hylla. Där ska det vara ordning och reda, från början till slut.

Det står redan nu en massa kartonger med diverse innehåll. Förhoppningvis räcker den väggen till för det som är tänkt att vara där. På motsatt sida av rummet kommer det så småningom också att komma upp en massa väggskenor och konsoler och på det hyllor. Skrivarna ska stå där, vi har två stycker en vanlig enkel skrivare för att skriva ut papper och en lite exklusivare skrivare för att skriva ut våra fotografier. Till på det finns det också en scanner som ska bo på den väggen.

Jag misstänker dock att det kommer att bli ett antal hyllor till så att så småningom kommer rummer att vara täckt av hyllor och alla våra saker. Det blir säkert kanonbra när det blir klart.

Min bror ringde idag och verkade mest yr, han trodde att han åkt på vinterkräksjukan men att han var bättre nu. Hoppas nu verkligen inte att hans sönen fått samma åkomma, så att de kan smitta oss då de kommer för att sova över här från lördag till söndag då deras föräldrar är på Hasseludden och njuter i Yasuragit. Jag erkänner att jag är lite avundsjuk på dem, men vi har pratat om att åka dit en gång till snart. Det skulle vara trevligt att bada i de varma källorna igen och ligga och titta ut över fjärden.

Idag har jag inte ringt företaget som jag ännu inte fått mina program från. Nu börjar jag funderar över vad jag ska göra. Undrar om det funkar med att ta ett snack med Allmänna reklamationsnämnden eller om det är fel instans. Någon som vet vilka man ska prata med?

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende, Datorprogram

5 responses to “Snart fullt i hyllan

  1. curlingmormor

    Menar du att du inte fått dina program ännu????????????????? Vänta inte en sekund till utan ring nu till reklammationsnämnden, sen kanske det rentav är ett fall för Sverker Olofsson i Plus!!!!!!!! Då brukar det ju hända saker.
    Kramizzzzzz

  2. Konsumentverket kanske?

    (Du är inte ensam om att det där med kommentarerna hos mig. Prudie har samma problem ibland men ingen annan vad det verkar.)

    Hoppas allt löser sig med programmen men det är jäkligt dålig stil och jag kan gissa att dom kostade en slant.
    Lycka till!
    Kram 🙂

  3. Jag ska ta och ringa konsumentrådgivaren i morgon och höra vad hon har att säga om det hela.

  4. Vinterkräksjukan är INTE vad man vill ha som besök…. Prata med Sverker Olofsson!

  5. Åhhhhh…..Hasseludden…..Gissa om jag blir avundsjuk!

Kommentera

