Någon som vet?

Idag skickade företaget jag beställt mina program från tillbaka pengarna jag betalade in för att få en snabb leverans. Nu är frågan vad jag ska göra. Ska jag beställa samma program hos dem igen eller ska jag välja en annan leverantör som då är några tusenlappar dyrare. Problem!

Jag ska ta och köra en Pricerunner på Photoshop CS3 och även på Dreamweaver, sista versionen för PC. Är det någon som vet något företag som är bra på att leverera i tid och som de litar på. Hör gärna av er, eftersom jag vet inte vilka jag ska lita på just nu. Gillar verkligen inte då det strular till sig på detta sättet.

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Datorprogram, Internet

9 responses to “Någon som vet?

  1. Försök hitta en annan leverantör. Måhända är dom dyrare för att dom är pålitliga. Det är så trist när det blir så där.
    Kör även prisjakten, den kan ibland hitta det som pricerunner inte hittar.
    Lycka till!
    Kram 🙂

  2. Jag hade valt en annan för att vara på den säkra sidan! Men visst känns det samtidigt onödigt att betala mer… Husses förslag är att köpa direkt från Adobe.se på hemsidan direkt. Man får ladda ner det direkt och betala med kort. Hur priset är vet jag inte…

  3. Nu är varorna beställda direkt från Adobe och jag hoppas på att de kommer snart. De var ännu billigare där jag nu beställde mina program 😀

  4. Eh…jag vet ingenting om sånt där, men en kram så här inför helgen kan du få! Kramelikram!

  5. Då ska väl allt fungera perfekt nu!
    Lycka till!

  6. Neny

    Läser ovan att du hittat billigare, bra. 🙂 Trist att inget av de två första företagen kunde leverera, dåligt. Hoppas du får skoj med programmen! 🙂 kör själv på cs2, och dreamweaver mx och har inte känt behov av ngt nyare. Kör fortfarande mycket på äldre versioner också… *skratt*

  7. Usch, vad irriterande det är när man inte får saker levererade i tid. Jag är så otålig, så jag brukar oftast köpa direkt i butik så att jag kan gå hem med grejerna under armen. Jag håller tummarna för att du får leveransen illa kvickt nu 🙂

  8. Det blir nog bra till slut. Det är ju betydelsefulla grejer att få hem.
    Ha en bra fredagkväll.

    / Imagine

  9. Hej Akson, hmm ja jag tror du gjorde klokt som bytte bolag där får hålla alla tummarna nu då så det fungerar! Tycker inte det skall trassla 2 gånger i rad men som sagt allt är ju relativt numera..
    Ha en trevlig trettondedagshelg nu då med er!

Kommentera

