Trött, tröttare tröttast…

Jag vet inte vem som är tröttast idag, jag eller sambon. Undra om vädret eller rättare sagt det icke befintliga vädret som gör att vi går omkring som zoombies.

Redan halv sju vaknade jag i morse. Låg kvar till fem i åtta sedan blev jag för rastlös. Det var lika bra att gå upp. Men de sex och en halv timmes sömn gör sig påmind nu. Jag är såååå trött. Ögonen vill likson inte vara öppna längre.

Jag tror att jag ska ta och natta kudden snart!

Idag kom mina program med direkt leverans till dörren med det nya företaget. Men nu har jag upptäckt att när jag skrivit in mig som student på högskolan kan jag köpa Photoshop för under tvåtusen kronor.

Jag har jagat telefonsupporten men ännu inte fått tag i någon svensktalande. Igår pratade jag med en trevlig engelskspråkig kvinna men jag är inte hundra på att det jag tror att hon sa stämmer. Jobbigt! Det löser sig så småningom. Eller så behåller jag det dyrare. Men sextusen är mycket pengar det också.

7 kommentarer

Filed under Allmänt, Datorprogram

7 responses to “Trött, tröttare tröttast…

  1. Varför ska saker och ting vara helt enkla… Men nu har du i alla fall dina program!
    God natt när det blir dags!

  2. curlingmormor

    Nu fick du lite bryderier!!!!!
    Kramizzzzzz o natti natti!!

  3. Godmorgon Akson. Så du fick dit photoshop…priset är hutlöst tycker jag visst det är ett kanonprogram om man gillar det tycker det är lite omständligt men har snikversionen jag för dryga 2.5 .
    Ha en skön dag i dag onsdag o hoppas du sovit ut nu

  4. Är du piggare idag? Här har varit tröttväder hela dagen! Kram!

  5. sagolikt

    Hoppas att det blir ljusare så vi blir piggare. Jag är döstrött halvadagar, brist på ljus och brist på sömn.

    Vad kul det är med ett nytt fotoprogram! Svårt att gå ifrån bara…Jag använder en enklare variant. Den ”riktiga” variant tyckte jag var för svårt och modsöm för två år sedan när jag skulle börja att bildbehandla.

    Ha en fin kväll!

  6. Hoppas ni känner er lite piggare i kväll!
    Ha det gott!

  7. En till trötter här…gråvädret gör mig galen snart!

Kommentera

