Glad Påsk!

Glad Påsk!
12 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilder, Foto, Traditioner

12 responses to “Glad Påsk!

  1. Blåsig och snöig långfredag här men jag hoppas ni har det bättre. Kram

  2. Tack det samma! Det blir en lugn Påsk, har aldrig firat påsken nämnvärt, men lite mera gotter blir det.

    Kram

  3. Neny

    Vilken liten sötnos. Glad påsk!

  4. curlingmormor

    Detsamma till dig!!!!!
    Påsk-kramizzzzzar!!!

  5. Hahaha…härlig bild! Man blir glad bara man ser den. 🙂

  6. När man ser den, menade jag.
    På min förra kommentar lät det som om man inte såg den. 😉

  7. Glad Påsk på dig och sambon också!

  8. Syster Yster

    Den bilden blir man påskigt glad åt! Solgult och blått jag känner patriotismen flöda 🙂
    Hoppas ni har det gott i helgen

  9. Men tack detsamma Akson. Hoppas din påsk varit trevlig i goda vänners lag med god mat och lite glamm.

  10. Hoppas påsken har varit bra.

  11. Nu när helgen är över så önskar jag dig en ny och bra vecka!

  12. Hoppas påsken var glad och att denna korta vecka inte blir allt för hård efter en skön långhelg. Min var slö och slapp så nu har jag varit tråkig nog.. länge nog också för den delen. 😛

Kommentera

