Strängt upptagen

Snart är även denna dagen slut. Den har gått fort men jag har inte fått särskilt mycket gjort, tyvärr. Jag har sedan ett tag tillbaka fastnat i ett spel som heter Cradle of Rome. Det handklar om att byta plats på diverse olika ”stenar” för att klarar respektive bana. Man börjar som bonde och avancerar upp till Senator. Jag tror att jag är på väg att bli Gud, eftersom jag nu är på bana 96 av ett antal som jag inte vet men tror att det är 100. Frågan är om jag klarar mig dit med bara de fyra liven jag har kvar.

Jag som skulle redigerat bilderna jag tog i lördags på Goshindon. Samt gjort i ordning mina bilder till fotokursen. Inget hinner jag med. Kanske skulle spela någon timme mindre eller se mindre på TV.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Datorprogram, Spel

4 responses to “Strängt upptagen

  1. Godmorgon på dig . Jaha du har fastnat i spelens värld, Lätt gjort det.
    Finns så mycket roliga spel så man skulle behöva ännu mer timmar på dygnet till spel ibland.Nåväl idag är det lite varmare igen tempen stiger här i rasande fart redan + 13 grader här så det blir en skön dag igen. ha det så bra då och hoppas du hinner ur spelet innnan dina liv tar slut..

  2. Ha ha..ja det där har jag också fastnat i då och då, det är kul!

  3. Varför inte fortsättta att göra det som är roligast;-)

  4. Neny

    Det är farligt när man fastnar i spelens värld. 🙂

Kommentera

