Klar inför morgondagen

Nu har jag äntligen fått mina bilder utskrivna. Sambon sitter och kämpar med sina och kom på att det vara bara att gå tillbaka till redigeringsstadiet igen. Jag bytte tema i eftermiddags eftersom jag var missnöjd med de bilderna jag hade tänkt ha med på morgondagens vernissage. Mitt nya tema är ”Kända platser…”, sju eller sex svart vita bilder från Stockholm. Några av bilderna som var med i förra fredagens redovisning ingår i min kollektion. Det blev hur snyggt som helst och jag är nöjd.

På förkyldningsfronten är det som tidigare ungefär. Det har tillkommit att jag är snuvig och täppt i näsan. Det rinner vätska från ena ögat, vilket är ganska jobbigt. Som tur är rinner det inte hela tiden. Annars är jag hes och hostig. Vaknade i morse av att jag hostade, inget trevligt alls.

Nu hoppas jag att jag ska klara av att vara uppe de timmarna som vi kommer att vara på Fotokursens Vernissage i morgon eftermiddag. Med tanke på att jag varit mer eller mindre liggandes sedan i söndagskväll dock med några uppehåll vid datorn och lite annat. Känns det som om jag kommer att få en jobbig eftermiddag i morgon. Hoppas att de andra har fina bilder med sig och känner sig nöjda.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilder, Foto, Fotokurs, Sjukvård, Utställning

4 responses to “Klar inför morgondagen

  1. curlingmormor

    Lycka till på dagens vernissage!!!! Hoppas att förkylningen är på väg bort nu!!!!
    Kramizzzzz

  2. Lycka till på dagens vernissage och ha sedan en avkopplande och skön kväll!

  3. Neny

    hoppas det går bra i eftermiddag! Krya på dig!

  4. Hej du förkylde utställare! Ja ser att du fått hosta med som jag sa den är så och rinnet i ögat är bonus med det slutar inte förrän din täppta näsa eller täppta bihålor är ok, ja lycka till nu då med utställningen och hoppas du blev nöjd.Samt krya på dig

Kommentera

