Helgledig

Trots att det är fredagen den trettonde har det ännu inte hänt någon insident. Snarare är det nog så att jag har haft en himla massa tur istället. En person som jag har försökt få tag på i snart två veckor kom jag äntligen fram till idag. Snacka om tur!

Annars är det nu färdigstädat här hemma. Det är rent och fint. Damm äger ej tillträde och hänvisas till grannarna. Vi har till och med varit så flitiga att vi satt upp lite tavlor idag. Det blev hur fint som helst.

Nu är det sängen som gäller. Fast först ska vi skrapa varsin dubbeltriss. Hoppas på tur denna dagen och hoppas på en bra vinst.

Imorgon kommer föräldraskapet och stannar över helgen. Återstår att se om jag hinner med att blogga med mera. Hälsar ALLA en skön och underbar helg!

11 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende

11 responses to “Helgledig

  1. Neny

    Hoppas ni har hunnit sova ut (i regnet?) och får en trevlig helg med släkten.

  2. curlingmormor

    Hoppas hoppas att ni vann på lotterna!!!!
    Kramizzzz

  3. Även jag klarade fredagen den 13:e utan problem. Man kan aldrig vara nog försiktig 🙂
    Hoppas att du haft en bra helg nu!

  4. Önskar dig och sambon tur med skrapet och en trevlig helg med föräldraskapet!

  5. Kul att sätta upp tavlor, jag har några som väntar..

  6. Dessutom borde jag visst ha sagt grattis!

  7. Hoppas du har det trevligt.

    Kan tänka mig att det blev rejält fint när ni prydde väggarna. Hoppas jag får i stånd en beställning snart, flytten sinkar ekonomin lite men bättre sent än aldrig. 🙂 Har hittat den perfekta väggen i nya lyan. Givetvis har jag hittat den perfekta väggen för andra önskemål också. 🙂

    STOR KRAM och GLAD MIDSOMMAR!

  8. Och, givetvis, hoppas jag att ni skrapat hem storkovan. 🙂

  9. Grattis får jag också säga så här i efterskott 🙂 Ha en himla trevlig midsommar, kram

  10. Inne och tjoar glad midsommar igen.
    (det är till att vara tjatig)

    Sköt om dig.
    Kramar 🙂

  11. Önskar en riktigt avkopplande midsommarhelg.

Kommentera

