Still in shock!

Till min förskräckelse upptäckte jag att jag hade fått en meddelande på min adminsida där det stod att jag inte följt riktlinjerna för hur man ska ”uppföra” sig på WP. Gissa om jag blev chockerad, eftersom jag anser att jag följt deras riktlinjer. Jag säljer inget på min sida eller har ekonomisk vinnig av bloggen.

Undrar varför jag fick den där varningen!

Vem har skickat den eller vilka? Är det någon som är avundsjuk eller??

Nu funderar jag på att flytta bloggen till min egna domän!

Förresten det blev ett lätt böjt tangentbord igår, fast det var billigt och med sladd så om jag inte får det att fungera så kan jag skänka bort det.

9 kommentarer

Filed under Allmänt, Datorer, Flytta, Nyårskalendern

9 responses to “Still in shock!

  1. Va? Men det måste väl ändå vara ett missförstånd? Du har väl alltid uppfört dig fullständigt oklanderligt här!!!
    Skummare än skumt… Hoppas du får en förklaring!

  2. Det enda jag fick var ett mejl med dessa rader i:
    Sorry!

    All is back as it should be – my apologies for the shock.

    Mark

  3. gothenburger

    Misstag säkert! Roligt att du redan köpt ett nytt tangentbord! Du får rapportera hur det fungerar. ”Krokigt” skulle det ju vara i min förra kommentar.

    Hälsa sambon!

  4. Skumt….det måsta ha varit ett misstag och sånt kan ju hända.

  5. Kom just på att jag blev svartlistan på WP någon gång i höstas – alla mina kommentarer klassades helt plötsligt som spam, även när jag själv kommenterade i min egen blogg! Men det rättade också till sig så fort jag påtalade det och en ursäkt fick jag också.

  6. curlingmormor

    Det var det märkligaste, men vad jag förstår så kan du skriva nu i vilket fall.
    Kanske bäst att man passar sig *skrattar*!!!!
    Kramizzzz

  7. Nu funkar det hur bra som helst!

  8. Så skönt att du inte är ute i kylan längre!
    Välkommen tillbaka och ha en fin onsdag!

  9. Neny

    Det är smidigare med blogg på egen domän. Iaf om man vill ”skylta” med vem man är bakom kulisserna. Fast krävs en del php-kunnande förstås. Men roligt är det.

Kommentera

