Jag har fått en utmärkelse…

av znogge. Gissa om jag blev glad!

Det var precis det jag behövde denna dagen! Jag har huvudvärk, sådan där riktig huvudvärk som gör vansinnigt ont. Jag har inte ont någon mer än i pannan, vilket gör att jag misstänker att det är de nya glasögonen som kan ha påverkat denna huvudvärken. Fast jag vaknade förvisso med att ha grymt ont i nacken. Om jag har lite otur så är det en kombination av nya-glasögon-huvudvärk och spänningshuvudvärk eller något helt annat.

4 kommentarer

Filed under Allmänt

4 responses to “Jag har fått en utmärkelse…

  1. Din stackare! Det tar ju lite tid att vänja sig vid nya glasögon så… Hoppas i alla fall att du känner dig bättre snart!

  2. Hoppas att det släpper snart!

  3. Syster Yster

    Jag vågar knappt skriva att även jag hade ont i nacken i morse. Det är ju det tråkigaste som finns när man själv berättar något och motparten säger att ”det har jag också” men faktiskt så har jag både huvudvärk och ont i nacken så jag sa just till A att jag blir nog förkyld!
    Hoppas du kryar på dig snabbt och att det trots allt är glasögonen. Då blir det bättre fortare.
    Kram och sov så gott

  4. curlingmormor

    Stackare dig, hoppas verkligen att det lättade under dagen och att morgondagen blir bättre.
    Kämpigt om det är glasögonen som spökar!!!
    Du har en utmärkelse hos mig!!!
    Kramizzzzz

Kommentera

