Jag nominerar…

Jag har fått ännu en utmärklse. Denna fick jag av curlingmormor! *Sträcker stolt på mig*

Detta innebär å andra sidan att jag i min tur ska dela ut denna utmärkelsen till några bloggare. Låt mig tänka!

Jag tänker inte motivera varför respektive person/blogg får en utmärkelse. Det finns ingen inbördes ordning mellan dem. Detta är bloggar jag återkommer till varje dag eller då jag orkar läsa.

De bloggarna jag ger denna utmärkelsen till är: znogge, curlingmormor, pruddelutt, a momentary lapse of reason – Amlor, Neny, Syster Yster, Helenas Bildbloggeria samt alla andra bloggar som jag läser och njuter av.

10 kommentarer

Filed under Allmänt

10 responses to “Jag nominerar…

  1. Syster Yster

    Jag rodnar, niger och tackar för denna utmärkelse 🙂 Jag antar att jag i min tur ska ge den vidare.
    Kram och hoppas huvudvärken har lagt sig

  2. Pingback: Premierad Blogg « Syster Yster

  3. Jag bugar och tackar för utmärkelsen och konstaterar samtidigt att du är väl värd den! Finns alltid kloka och vettiga ord att läsa hos dig!
    Ha en bra dag!

  4. Även jag tackar och niger med lätt röda kinder!

  5. Men tack så hemskt mycket! Vilken ära att få stå med i den listan. *rodnar*

    Jag har varit urkopplad i 3 veckor, bara så du vet varför du inte sett röken av mig.

    Hoppas allt är väl med dig.
    Stor Kram 🙂

  6. curlingmormor

    Tack snälla rara, gulligt av dig!!!
    Kramizzzz

  7. *stammar* Men jag skulle ju köpa en. Du vet den där…Undrade lite varför det inte blev av. Jag måste missförstått något. Men jag är fortfarande en mycket intresserad spekulant!
    Sa ju att jag inte gick efter tapeterna när jag köper konst men här har jag moccafärgade tapeter (skitsnygga) så jag fnissade för mig själv när jag tänkte på ”min” tavla. Du hajar vad jag menar va. *fnissar*

    Tack snälla för ditt erbjudande men inte kan jag bara ta emot något sådant. Tusen tack i alla fall!

    Kramar 🙂

  8. Men åh, tack så mycket för nomineringen! Vad glad jag blir! =)

  9. Pingback: Premierad Blogg « Kvinnotankar

  10. Neny

    Tack! Såg inte detta inlägg förrän idag. *blindstyre*

Kommentera

