Resdag

Nu är det mesta packat. Det är lite småsaker som inte är klara samt att lite mat för resan samt första dagen nere i det sköna Skåne, är inte färdig packade.

Gårdagens kväll tillbringade jag vid datorn för att redigera några bilder inför en utställning som börjar samma dag som jag kör upp igen. Jag får dock vara med eftersom jag är nere och monterar bilderna kvällen innan. Bilderna som ska delta ska idag skrivas ut sedan är det bara att fortsättning med packningen.

Det kommer att bli lite konstigt att lämna sambon hemma och köra ner ensam. Hoppas att det fungerar annars är det bara att sätta sig i bilen och köra alla milen hem till stora farliga staden igen.

Återkommer med reserapport i kväll eller i morgon dag!

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilder, Resor, Utställning

2 responses to “Resdag

  1. Neny

    Ha en trevlig resa, hoppas ni inte kommer sakna varandra för mycket. Jag skulle ha oerhört svårt att semestra utan maken, men det är jag det. 🙂 Kör försiktigt.

  2. Desto roligare när ni ses igen. 😉
    Ha det gott.
    Kramar 🙂

Kommentera

