I solens strålar

Fredagen är redan här och allt jag hade tänkt hinna göra i veckan hann jag inte med att göra. Som tur är kommer det nya dagar nästa veckan som jag kan fylla med diverse aktiviteter. Bland annat finns det ett förråd som ska tömmas, det står och tickar en massa pengar där i onödan.

Den inredda klädkammaren blev kanonbra. Jag är hur nöjd som helst! Det finns til och med en massa utrymme över i klädkammaren, både den lilla och den stora. Skönt att veta om det skulle bli platsbrist någon annanstans.

I morgon verkar det som om fint väder ska anlända till stora farliga staden. Dagen till ära har det regnat och ruskat mest hela dagen. Som tur är har vi inte någon storm här annars skulle säkert den tropiska stormen Gustav göra sitt bästa för att passera. Läs mer om stormen Gustav och/eller om helgens väder.
Personligen är jag glad för att det är vackert väder som ska anlända eftersom vi ska ut och röra på oss i helgen. En tur utåt kusten för att träffa bekanta samt för att fotografera. Skulle inte vara samma sak om det skulle bli oväder, misstänker att vi hade stannat hemma då.

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Bilder, Boende, Väder

5 responses to “I solens strålar

  1. Här är det också fint väder så tydligen tänker inte Gustav besöka oss vilket vi tackar för!
    Trevlig lördag!

  2. Hoppas att ni fcik fint väder – i fredags var det ju för tråkigt 🙂

  3. kvinnotankar

    Jag gissar på att solen skiner på er 🙂 Hoppas gör jag i alla fall.
    Ha det så gott och foton kommer, anar jag.
    Kram

  4. Hej Akson. Hoppas ni haft trevligt då i den stora staden och fick solsken. Småland har haft varmt nästan lite kvavt faktiskt, Skönt att du blev nöjd med jobbet du gjorde i garderoben och när du skriver ledig plats där så blir man ju nästa avundssjuk..skrattar Skulle behöva bygga ut min garderob ja allihop de är proppade!Fotona gissar ja vi får se senare ..Godnatt sen när det är dags

  5. Bor inte i Karibien, här på Västkusten är det högsommar..

Kommentera

