En solig eftermiddag

Det är sen fredag kväll och det är natt nu. Inte är det direkt tyst, det hörs en och annan bil som kör förbi. Fåglarna sover, vilket jag snart också ska göra. Innan dess ska jag läsa några sidor i min ”nya” bok, ”Flyga drake” av Khaled Hosseini. Ännu har jag inte kommit in i boken, sambon säger att det är en kanonbra bok och jag läst att det är många bloggare som läst boken och tyckte detsamma.

Jag fick till en ganska bra fotosession med yngsta brorsonen, hans bror hade sagt att jag skulle komma och fotografera idag. Det var bra av honom att komma ihåg det! Dock blir det så att jag tar en tur dit även i morgon förmiddag eftersom jag inte är hundra nöjd med mina bilder.

I eftermiddags var jag även och trängdes med en massa andra i blågula affären. När jag kom ut hade någon parkerat väldigt nära förarsidan på bilen. Så nära att jag fick gå in i bilen via passagerarsidan. Inga problem alls!

2 kommentarer

Filed under Allmänt, Böcker, Foto, Fotokurs, Samhället

2 responses to “En solig eftermiddag

  1. (marmelad har jag inte, men enkel plommonpaj i bloggen nu)

  2. Znogge

    Tur du är smidig som en elitgymnast 😉 Men visst är det märkligt hur vissa personer parkerar…
    Trevlig lördag!

Kommentera

