Säljes till högstbjudande

Idag är det fotokurs och jag känner mig dåligt förberedd. Fast jag har tagit en massa bilder. Men jag är inte säker på om någon av dem funkar till dessa uppdraget som heter en filmbild eller en bild från en film.

Nu under eftermiddagen har jag och sambon sysselsatt oss med att sätta ihop annonser och lagt ut dem på blocket. Det är våra gamla Tempursängar som äntligen ska säljas. Sedan i våras har de stått och tagit upp en massa utrymme i vardagsrummet, nu ska de bort förhoppningsvis. När vi ändå var igång blev det ett skrivbordslampor samt en keyboard som ligger ska säljas. Hoppas att det finns några intressenter där ute. Om det inte är så att någon av er i bloggosfären är intresserade!

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Boende, Fotokurs

4 responses to “Säljes till högstbjudande

  1. Lycka till med både foton och sängar =)

  2. kvinnotankar

    Nej sängar har jag och lampor. Tack ändå!
    Kram

  3. Lycka till med fotokursen och försäljningen!

  4. Skönt att bli av med sådant som man ändå inte kommer använda mer, men det är ett bök.

    Hoppas fotokursen gick bra.
    Kram 🙂

Kommentera

