Nattsudd

Denna dagen var en ny dag som försvann med raketfart. Inte vet jag vad som hände men nu är det redan kväll och jag ska snart natta kudden. Först blir det några sidor i ”Flyga drake”, en bok som är svår att lägga ifrån sig. Det är lätt att tiden bara rusar iväg.

Gårdagens fotokurs var fullmatad med massor av nytt och repetion av en del gammalt. Bilden som jag tänkt ska till detta projektet som grundade sig på Äppelkriget tog andra vägar. Jag satt under gårdagkvällen och ”lekte” med det nya som vi fått lära oss. Ett tu tre hade jag skapat en bild som jag kommer att använda mig av istället. Kul då det bara slår till så där.

5 kommentarer

Filed under Allmänt, Böcker, Fotokurs

5 responses to “Nattsudd

  1. Hej Akson.
    Jaha ser att dina dagar med liksom rusar förbi just nu förstår inte hur fort det går hinner inte med längre liksom jag. Men det är väl hösten och mörkret som gör det. Så du trivs på din fotokurs fortfarande verkar det som och det är ju kul när man lär sig nya saker. Ha en skön onsdag

  2. Neny

    Hihi, jag läser en annan bok av samma författare. Endast tidsbristen som gjort att jag inte sträckläst, som det brukas. Sköt om dig.

  3. ibland önskar jag att jag flyga drake oläst…men förhoppningsvis kanske det kommer ytterligare någon bok från den mannen?…

  4. I bland är slumpen en ganska intressant faktor! Kul med bilden!

  5. Kan tänka mig att du är väldigt duktig på att ”leka” fram fina resultat. Du är ju så fantasifull, ser det ingen annan ser.
    Flyga drake står på måste-läsa-listan.

    Ha det gott.
    Kram 🙂

Kommentera

