En njutbar dag

Vilken dag det varit idag! Solen har strålat med sina strålar från en klarblå himmel, ett eller annat slöjmoln har passerat förbi.

En dag som denna var en dag att vara ute och njuta av det ljuvliga vädret. Vem vet när det blir ett så underbart väder igen. Det kan dröja, eller blir det kanske något liknande i morgon dag.

Sambon och jag passade på att avnjuta våran lunch ute idag. Vi åt en ”New York”-lunch hos de som huserar vid ett gyllene M. Själv hamburgaren var verkligen god, men wåffelchips var inget vidare. De goda morötterna och kaffet slank lätt ner då vi satt och njöt i solen.

Resterande del av dagen tillbringade vi på en av de platserna som finns med på Unesco’s Världsarvslista, Skogskyrkogården. Det är maffigt att gå omkring eller glida runt i bilen och njuta av denna otroligt stora begravningsplats men också miljön. Idag var det även ett otroligt ljus som sipprade fram mellan träden. Det var verkligen bara att njuta!

3 kommentarer

Filed under Allmänt, Foto, Miljö, Väder

3 responses to “En njutbar dag

  1. Hej Akson, Ja visst har det varit en härlig dag idag så där lite brittsommar har det känts Och Skogskyrkogården ja den är sannerligen vacker det är så fina perspektiv samt så vackert böljande landskap det är format så bra och Såg din bild med korset och då tänkte jag att ni varit där och fotat,,Ja lunch ute inte dumt heller Jag nöjde mig med kaffe på farstubron. Gick bra det med. Ha det så bra nu då.

  2. Skogskyrkogården vill jag se, innan jag dör..

  3. Jag har bara hört talas om den, hört att den är så vacker. Jag skulle gärna vilja se den men åker man upp över en dag finns det så mycket annat man vill besöka, det hinns aldrig med.

    Länge sedan jag hörde av dig. Inte för att du måste läsa min blogg men jag saknar dina kommentarer. Har blivit lite bortskämd tror jag.

    Kram 🙂

Kommentera

