För första gången…

har jag varit och handlat detta året. Lagom mycket folk på affären och jag hittade det jag skulle. Bilen stod i garaget och tinade upp.

Lite bökigt vad man ska för kläder på sig nu då det är så kallt. Idag då jag skulle åka var det nästan nio minus och jag var väl påpälsad. Efter skrapningen av bilrutorna åkte jag iväg i en bil som höll på att tina upp. Framme i affären var de bara att ta av sig den varma tjocka ytterjackan. Det var lagom att gå utan ytterkläder i affären.

Det är mycket som blir för första gången i början på året!

Nu är headern utbytt mot en bild jag tog vid nyårsslaget! Oturligt nog hade jag i höstas sönder mitt stativ. Det blev att stå och balkongen och ta utan stativ. Nu har jag dock letat bland alla möjliga olika stativ-tillverkare och hittat ett som jag nog skulle bli nöjd med. Men då kostar det runt tretusen. Smakar det så kostar det. Nu måste jag fundera en runda till innan jag slår till.

4 kommentarer

Filed under Allmänt, Foto, Väder

4 responses to “För första gången…

  1. Precis! Smakar det så kostar det tänkte jag när jag stod på Mediamarkt i dag. Jag avvaktar lite men ny kamera är nog på gång…

    Snygg bild förresten! Mail är på väg dessutom 🙂

  2. Umm, snygg bild! Tja, jäkta inte. Det du vill ha finns kvar i morgon också. Det där med kläder ja…..i alla fall härlig början på året 🙂 Kram

  3. Jättesnygg header!

    Trist med stativet men jag tycker du ska unna dig det som kostade 3 papp. Du kommer förmodligen ha det hela livet och utslaget så blir det inte mycket pengar.

    Kollade mailen men där ligger inget från dig. Mysko.

    Ha det gott.
    Kram 🙂

  4. Ojoj hemska priser på stativ rena rama rånet.där får man tänka till ett par gånger kanske Ja kallt är det och har det varit men det skulle bli varmare till i morgon det stod tögrader över målad det är väldigt mycket hit och dit nu med vädrets makter, Ha det så bra och så får vi se då om du kommer fram till något,

Kommentera

