Sommarnatt

Äntligen har Musikfoto dragit igång igen! För egen del har det varit en märklig sommar. Först var det sommar och jag blev sjuk och kunde inte åka ner till Skåne. När jag blev piggare blev sambon sjuk.

Slutligen kom jag ner till det underbara Skåne som jag älskar så mycket! Jag fick många sköna dagar med sol och värme samt en del med lite regn. Jag avslutade min sommar i Skåne med att bli magsjuk och bli inlagd på sjukhus i fyra dygn! Inget roligt alls.

sommarnatt

En bild från någon av de första sommarljumma kvällarna.

Efter dagarna på sjukhus åkte jag snabbt hem igen på tisdagen, redan på fredagen var sambon och jag på väg igen. Denna gången till Västkusten för att njuta av sommaren där. De dagarna avslutades med ett besök på Vallarna i Falkenberg där vi såg årets föreställning av Stefan & Krister, ”Virus i bataljonen”. Detta var våran 70-års present till min mamma! Både mamma och pappa gillade föreställning och att bo på hotellet på stranden var maffigt!

8 kommentarer

Filed under Musik

8 responses to “Sommarnatt

  1. Tråkigt med en sjuk sommar, men låten piggar upp!

  2. Shit, vilket bra låtval! Så mycket jag har diggat till den! Tre ord: Åhusparken, högstadiet, sommarlov… Sanslöst vad vi rockade 😉

    Jättefint foto också!

  3. Underbart foto-Stenshuvud?
    Gammal goding med massor av sommarminnen. Får mig och tänka på Avenyn!
    (Ps Hör gärna av mig för en fika när jag dimper ner i Sthl!Tack:)

  4. wow vilken häftig bild…låten är kanon…

  5. Men vilken otur du har haft i sommar! Hoppas fortsättningen blir bättre.

  6. Men vilken otur! Nu hoppas jag att både du och din sambo håller er friska!

  7. Men vilken otur du har haft i sommar! Hoppas fortsättningen blir bättre.;. All the best!!

  8. Blått och orange tyckte jag var knepigt. Du har lyckats så bra!

Kommentera

