Grattis till mig

Vilken underbar dag det varit idag. Solen skiner från en vinterklarblå himmel och det är återigen rimfrost på träden. Det negativa är att det är kallt och att jag sitter inomhus bakom en skärm och försöker lära mig mera om Excel.

Nu har jag dock gjort den första modulen i mitt nya ECDL-kort. Det var Word 2007 som jag precis gjort, inte precis alla rätt utan snarare på ett nödrop! Det kan bero på att det var en massa frågor om massutskick med mera som jag hade nada aning om. På området brev och utskick hade jag 0% rätt. Känns inte så betryggande. Men å andra sidan vem skicka ut en massa brev numera, inte jag. Fast kanske de större företagen, där jag ska jobba kanske eller inte.

Nu längtar jag hem! Behöver vila, känner att ryggen gör ont och att jag har en lite lagom begynnande huvudvärk. Grattis till mig alltså!

1 kommentar

Filed under Allmänt, Datorprogram, Utbildning, Väder

One response to “Grattis till mig

  1. Grattis till dig men hoppas att rygg- och huvudvärken lägger sig!

Kommentera

