Redan fredag…

Det är redan fredag, var tog resten av veckan vägen. Nu är jag även klar med Excel men orkade inte skriva testet idag, för trött i hjärnan och kroppen. Laddar istället inför dagens tur med shoppingvagnen på blåa affären. Antar att jag inte kommer att vara särskilt ensam i affären utan att det är många som ska helghandla.

Eftersom jag inte orkade göra testet till Excel började jag på PowerPoint istället. Jippie ajj vad roligt att få leka lite. Tyvärr har vi inte detta programmet hemma utan jag får sittar här och leka med det.

Tittade precis ut genom fönstret och kan konstatera att det snöar, igen. Nej stopp för allt vad snöande är nu. Våren var tog du vägen. Längtar redan till sommaren, värme och lite mindre kläder på kroppen.

Nu blir det till att ladda. Just det ladda inför OS, olympiska spelen, som denna gången går på andra sidan Atlanten, närmare bestämt i Vancouver, Kanada. Som tur är för mig kan jag se det mesta av tävlingarna eftersom de går på kvällen och natten. Det blir till att svänga över dygnet några timmar så istället för att gå upp mellan sju och åtta på morgon kommer jag att gå upp mellan tio och elva. Två veckor med skön sport! Underbart!

1 kommentar

Filed under Allmänt, Datorprogram, Sport, Utmaningar, Väder

One response to “Redan fredag…

  1. Passar bra att man är ledig vecka 8! Annars lär jag nog inte hinna titta så mycket.

Kommentera

