Trött

Nu börjar jag få klämm på Illustrator. Inte så att jag ännu kan göra några Clip-Art-figurer, men sakta men säkert rör det på sig. Nu kan jag en himla massa mer än vad jag kunde igår!

Snö, snö och åter snö! Är något så toktrött på all denna snön som trillar ner. Jag kan inte riktigr förstå att det kan komma så mycket snö. Idag trodde jag att det skulle vara fritt från att snö, men ack så fel jag hade. Det snöar och blåser som bara den. Nu hoppas jag att morgondagen lycker med frånvaro av snöande och att solen strålar istället!

När ska våren egentligen komma? Andra veckan i april? Eller??

1 kommentar

Filed under Allmänt, Datorprogram, Utbildning, Väder

One response to “Trött

  1. kvinnotankar

    Inte undra på att du är extra trött om du nyss varit/är förkyld. Hej igen förresten, nu var det längesedan jag var här! Ska försöka hålla igång bloggen nu o uppdatera lite oftare. Hoppas solen skiner på Er

Kommentera

