Dagsarkiv: februari 4, 2008

Saknar min nya säng

Idag är det verkligen en jobbig måndagsmorgon. Jag har inte sovit särskilt mycket under natten vilket resulterat i att jag inte mår så bra. Det gör ont både här och där samt lite där också. Jag gillar verkligen inte när det gör så ont att jag vaknar på natten och nästan gråter av smärta. Då är livet jobbigt.

Jag hoppas att våra nya sängar kommer snart. Eftersom jag tror att en del av det att jag inte kan sova hänger samman med att sängen inte är bra för mig. För att jag inte kan ligga som jag behöver och får den avlastningen jag behöver för att sova bra. Hur kul är det att vara uppe och vandra runt några gånger per natt för att det för ont. I natt blev det ”bara” två lägenhetspromenader. Jag vill kunna sova en hel natt och känna mig utvilad och orka göra hur mycket som helst.

Snön som låg så vackert på marken igår har under gårdagseftermiddagen regnat bort. Idag ser det mest halt ut. Bilen ser ut som den är en infryst torskbit. Dock skiner solen och det ser riktigt skönt ut men jag misstänker att det är glashalt ute.

7 kommentarer

Under Allmänt, Boende, Väder