Dagsarkiv: februari 13, 2008

Tidig revelj

I morse var jag hur duktig som helst. Jag steg upp då klockan ringde klockan sju. Trött som jag vet inte vad, men så hade jag å andra sidan haft planer på att gå upp sedan fyra i morse eller rättare sagt i natt. Visst har jag slumrat till mellan varven men då klockan var åtta minuter över sex hade jag siktet inställt på att gå upp om en liten, liten stund. Tydligen somnade jag om eftersom jag sov då nyheterna drog igång i klockradion.

Vad jag skulle uppe och göra så tidigt? Jo, jag hade en tidig morgontid hos min trevliga och duktiga sjukgymnast. Jag var till och med ganska pigg då jag kom fram och var så pass vaken att jag kom ihåg hur övningarna är utformade. De övningarna jag ska göra för att höften ska bli bättre. Min sjukgymnast tyckte att det var bra att jag kom så tidigt annars kan just höfter tydligen bli riktigt långdragna om de börjar strula.

Nu har jag hållt mig uppe hela dagen utan att sova något. Men nu är det dags att sova och sova. Sova hela natten lång och förhoppningsvis vara ganska mycket piggare i morgon på Alla hjärtans Dag.

4 kommentarer

Under Allmänt, Sjukvård