Kursdag i solsken

Nu är dagens uppgift inför Fotokursen klar. Trettio bilder är tagna och av dem har jag valt ut fem att ta med mig till Fotokursen för att visa samt att jobba på i Photoshop. Ska bli roligt och höra vad de gillar mina bilder. Men också hur slutresultatet blir.
Det finns bilder från Finlandsresan utlagda på min fotosida. Titta och kommentera gärna. När ni ändå håller på att klicka passa på att besök Akson City. Det första höghuset är nu byggt, dock endast på fem vånigar ännu. Desto fler gånger ni besöker min lilla stad desto fler invånare blir det.

Solen skiner idag och vi mår nog båda lite bättre. Fast det gulpar i magen på oss båda fortfarande. Idag är det åtta plusgrader här i stora farliga staden och ska visst vara så några dagar.

Återkommer efter kursen med förhoppningsvis någon bild på mitt hem.

3 kommentarer

Under Allmänt, Bilder, Boende, Datorer, Foto, Fotokurs, Väder

3 svar till “Kursdag i solsken

  1. Då kilar jag vidare till dina andra sidor!
    Ha det så bra i dag!

  2. kompisarna har gått fotokurs, jag vill inte…

  3. Så kul det låter. Du är ju en fena på bilder så inte vet jag vad du har att göra med photoshop. 🙂
    Har inte kommit till skott ännu, tråkigheter har kommit i vägen.
    Ha det gott.
    Kram 🙂

Lämna en kommentar