Rapport från sängkanten

Nu har vi sovit den första natten i de nya stora, fina sängarna. Dock måste jag säga att jag har sovit uruselt och det känns som om jag har träningvärk i hela kroppen. Detsamma sa sambon när hon kom upp för en stund sedan. Det stramar och värker lite överallt. Förhoppningvis är det bara en övergångsfas och vi kommer att sova som gudinnor om några dagar.

Jag trodde nog att jag skulle sova ovaggad i natt men efter redan en timme vaknade jag av att jag tryckt ner huvudet mellan sängbordet och madrassen samt att jag stoppar ner fötterna under sambons madrass. Konstigt nog låg jag ganska bra även om det värkte i axlarna och jag var genomsvett. Efter att lyckats höga huvuddelen lagom högt somnade jag om. Just det, kanske skulle säga att det är elevatorsängar det vill säga höj och sänkbara sängar med trådlösa kontrollers.

Glöm inte besöka min fotosida också! Eller att göra det dagliga besöket i Akson City samt öka arbetsmarkanden i min lilla stad. Klicka på båda länkarna, den första är för att öka antalet boende den andra för att bygga industrier och minska på arbetslösheten. 😀

5 kommentarer

Under Allmänt, Boende

5 svar till “Rapport från sängkanten

  1. Nåja, nu kan det bara bli bättre!

  2. Det tar ju ett tag innan man vänjer sig vid en ny säng – jag vill minnas att vi sov riktigt dåligt ett par nätter när vi bytte sist.

  3. Ja ja ja…..sån´t är livet. Det tar ett tag innan dom blir inlegade 🙂 tålamod, tålamod, kram

  4. curlingmormor

    ”Det blir bättre och bättre dag för dag…….”!!
    Hoppas nu att natten som närmar sig ärar dig en skön nattsömn i din nya säng.
    Kramizzzz

  5. Neny

    Hoppas nästa natt på sängarna blir bättre, kanske är en vanesak?

Lämna en kommentar